Mijn installatie is niet volledig opgeleverd, wat nu?

Terug

Het kan altijd voorkomen dat door omstandigheden de installatie niet volledig opgeleverd kan worden. In dat geval neemt de afdeling Planning zo snel mogelijk contact met u op om de restpunten in orde te maken. Enkele voorbeelden van oorzaken zijn:

Weersomstandigheden tijdens installatie

Bij vorst, harde wind of extreme temperaturen kunnen onze installateurs niet op het dak werken. Ze zullen dan alleen het binnenwerk doen. Vervolgens wordt contact met u opgenomen om een afspraak te maken om het buitenwerk te voltooien.

Defect aan een product

Net zoals bij elk product kan het wel eens voorkomen dat er een defect aan een product is, bijvoorbeeld aan de omvormer. In dat geval nemen we direct contact op met onze leverancier en zorgen dat u zo snel mogelijk een nieuwe omvormer krijgt.

Eigen aanpassingen nog niet doorgevoerd

Soms is het nodig dat u zelf enkele aanpassingen doet voordat wij de installatie kunnen uitvoeren. Een voorbeeld is dat de meterkast aan de NEN1010 moet voldoen. Voldoet uw meterkast hier niet aan, kunnen we helaas de installatie niet afronden. Dit komt echter weinig voor. Wij informeren u van tevoren over dit soort zaken zodat u niet voor verassingen komt te staan op de dag van installatie.

 

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor het delen van uw feedback.